Vés al contingut

El Camarlenc per terres lleidatanes!!

L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, ha rebut  el Camarlenc dels Reis d’Orient. La seva arribada ha estat al Centre Cívic de la Mariola i al Centre Cívic de Pardinyes. Ha saludat els nens i nenes del barri i els ha transmès unes paraules en nom dels reis d’Orient.

El Camarlenc ha recordat que demà dissabte arribaran a ¾ de 6 de la tarda a l’estació Lleida-Pirineus. També els ha recordat que podrán saludar-los a la plaça de Sant Joan. L’emissari reial ha insistit als nens i nenes que cal anar-se’n a dormir ben aviat la nit de Reis perquè els mags puguin anar a totes les cases de la ciutat amb les Claus que els donarà l’alcalde a la tarda.

El paer en cap ha agraït el Camarlenc la seva feina d’emissari reial i li ha recordat que la ciutat ho té tot a punt per l’arribada dels Mags d’Orient.

El Camarlenc ha continuat aquesta tarda el seu recorregut per la ciutat visitant els nens i nenes dels barris i associacions de la ciutat.