Vés al contingut

Nou grup de joves de la parròquia de Montserrat

La parròquia de Montserrat de Lleida ha creat un grup de joves anomenat 'Montserrat Team'. Aquesta iniciativa va dirigida a persones d'entre 18 i 29 anys i pretén ser un espai de trobada per compartir la celebració dominical i reflexionar sobre la vida.

 

El grup es reunirà un cop al mes. Primer assistiran a l'Eucaristia de les dotze del migdia i posteriorment es trobaran en grup a les 12.45 hores. Les persones interessades es poden posar en contacte al correu electrònic: aidamasip90@gmail.com. Des de la parròquia de Montserrat demanen als participants que confirmin la seva assistència.

 

Fitxers Adjunts