Càritas Diocesana de Lleida no ha tancat. Al contrari, la crisi sanitària que vivim ha fet que els seus esforços per acompanyar els més vulnerables siguin més necessaris que mai. Aquests dies d'incertesa l'entitat ha enviat un butlletí als seus socis i col·laboradors on explica tot allò que està fent.

El director de Càritas Diocesana Rafael Allepuz destaca en aquest butlletí que "hem adaptat la nostra activitat a les circumstàncies del moment i tot l'equip professional i voluntari ha posat de la seva part perquè les necessitats més bàsiques de la població vulnerable continuessin satisfetes amb les mínimes repercussions possibles".

A més afegeix, que "en resposta a l'acció d'acompanyament que ens caracteritza, ens preocupem per saber com viuen les persones vinculades a la nostra entitat la situació d'excepcionalitat". També indica que "el moment ha portat a conviure amb situacions difícils d'adaptació, de pèrdua de treball i d'ingressos econòmics, de malalties, de mort, d'abandonament".

El butlletí inclou testimonis de com estan vivint aquesta situació, membres de la secretaria col·legiada, participants del programa Joves en Valors, del programa de Gent Gran, del programa d'Habitatges, del programa d'Acollida, així com diferents treballadors de l'entitat.

AdjuntMida
PDF icon butlleti_abril.pdf4.07 MB