L’Associació Mare de Déu del Blau de Lleida (Blaus Lleida) organitza la festa en honor a aquesta advocació de la Verge, que tindrà un caràcter solidari amb...

Càritas Diocesana de Lleida.

L’acte central se celebrarà dimarts 2 de febrer amb la celebració de l’eucaristia a la Catedral de Lleida que serà presidida pel bisbe Salvador.

Després s’ha previst una ofrena de llum i flors a càrrec de nenes i noies que es diuen Blau o Maria del Blau a la imatge de la verge que està al presbiteri. Totes les persones que ho vulguin podran recollir l’espelma a la mateixa catedral i els beneficis obtinguts es destinaran al programa d’Acollida de Càritas.

La Catedral també està previst que aculli el diumenge 7 de febrer a les 17.30 hores el concert “del Blau i del Cel” que també tindrà un caràcter benèfic i els diners recaptats també es destinaran a Càritas Diocesana. L’Orquestra Simfònica de l’Intèrpret i el Petit Cor de la Catedral seran els encarregats de fer-nos gaudir amb les seves interpretacions.