Foto Rectangle:

La delegació de Pastoral de Joves de la diòcesi està ultimant els preparatius de la Trobada Diocesana d’aquest any que se celebrarà la tarda del dissabte 30 d’abril a la capital del Segrià seguint amb la idea de que els joves de Lleida tinguin espais de trobada i de formació.

Les activitats començaran a les 17.30 hores amb l’acollida a la parròquia de Santa Teresa Jornet (Cappont) per donar pas a una breu interpel·lació de Mn. Víctor Martínez sobre la misericòrdia de Déu coincidint amb l’any jubilar. Després serà el torn d’una caminada fins a La Mitjana perquè els participants es puguin conèixer una mica millor i després els joves berenaran. Finalment, la comitiva es traslladarà fins als locals de la parròquia de Sant Salvador de Pardinyes per fer una pregària conjunta.

Més informació al facebook de la delegació.