El director de Càritas Diocesana de Lleida, Ramon Baró Cerqueda, va ser guardonat el passat divendres, 21 de març, amb la Medalla Institut Màrius Torres, en un acte que va omplir de gom a gom la sala d’actes del centre estudiantil i que va ser conduït per Salvador Escudé.

Prèviament, l’Institut va enregistrar un vídeo -el podeu descarregar aquí-, on Ramon Baró deixa un missatge especial pels alumnes que actualment estudien al Màrius Torres. En aquesta gravació, el director de Càritas diocesana de Lleida els anima a treballar, a ser honestos i sincers, a intentar millorar la vida dels altres, a ser emprenedors i valents, alhora que optimistes i positius; a no defallir, a participar i també a ser crítics i a no deixar mai de somniar, fent el bé als altres.

Amb la concessió d’aquesta medalla, l’Institut Màrius Torres fa un reconeixement a antics alumnes o antics professors que han destacat en qualsevol dels camps del coneixement o en la seva professió. Intervenen, en la convocatòria per a la concessió de la medalla, la Comunitat Educativa del centre, l'Associació de Pares i Mares i l'Associació d'Antics Alumnes.

Amb aquesta menció, es vol destacar la importància de la tasca de l'educació i dignificar la feina dels docents que, en moltes ocasions, no es veu del tot reconeguda.

L’investigador Josep Lladós Comenge va ser el primer a rebre la medalla Màrius Torres, fa ara dotze anys. Completen el quadre de guardonats: el professor Joan Veny, Manuel Rubia, Immaculada Miarnau, Jordi Pàmias, Xavier Comella, Eduardo Enrech, Mari Pau Huguet, Josep Borrell, Ramon Vilaseca i Josep Vallverdú.

Galeria d'imatges.