El dilluns 20 de gener, se celebrà la segona reunió del Consell de la Unitat Pastoral (UP) de les Borges Blanques, Juneda, Torregrossa, Puiggròs i la Floresta d'aquest curs al casal parroquial de Juneda. Hi assistiren representants dels Consells de les respectives parroquials de la UP.

Presidit pel rector Mn. Daniel Gómez, es tractaren diferents temes importants pel dia a dia i el correcte desenvolupament de les diverses parròquies. Temes com els ajuts de Càritas, catequesis d'infants i d'adults, preparació de les festes locals: Sant Vicent, la Candelera, Sant Blai, etc. Aquests sants són els patrons d'alguna de les nostres parròquies o bé són dies en què se celebra alguna tradició particular.

També s’assentaren les bases de funcionament del nou mitjà de comunicació que hem creat entre les cinc parròquies de la UP: “L’Informatiu Parroquial”, el qual tindrà dues versions: una via correu electrònic i l’altra en paper. Ja hem publicat un primer número i constatem que ha tingut molt bona acceptació. Ens posàrem d’acord per tal que alguns membres del Consell de la UP i d’altres que hi puguin col·laborar, siguin els encarregats de coordinar tota aquesta tasca.

Aquestes reunions del Consell de la UP se celebren amb un clima de distensió, amistat i entesa. La propera trobada serà a principis del mes de març a la població de Torregrossa.

Josep Domènech