Foto Rectangle:

La parròquia de la Mare de Déu del Carme i la Comunitat Parroquial del Santuari de Santa Teresina celebraran a partir d'aquesta setmana els actes en honor de la Mare de Déu del Carme.

La parròquia de la Mare de Déu del Carme de Lleida començarà els actes el pròxim 7 de juliol amb la novena que predicarà Mossèn Joan Ramon Ezquerra.  Tindrà lloc del 7 al 15 de juliol a les vuit del vespre. Per altra banda, el 10 de juliol se celebraran els Vespres i la imposició de l'escapulari a les 19.30 de la tarda. Aquest acte estarà presidit pel bisbe Salvador que a continuació, a les vuit de la tarda, celebrarà l'eucaristia.

La tradicional processó i ofrena floral tindrà lloc el divendres 15 de juliol. Aquell dia la jornada començarà amb la santa Missa, a les vuit de la tarda i a continuació, a les nou, tindrà lloc l'exposició que recorrerà els carrers del barri. L'endemà, 16 de juliol, la missa solemne serà a les vuit de la tarda. Després hi haurà al Local Parroquial un refrigeri animat per actuacions musicals. També es farà un sorteig de labors a benefici del Centre Solidaritat Jericó. Els cants aniran a càrrec de la Coral del Carme, dirigida per Rosa Fabregat, amb l'acompanyament a l'orgue de Lluís Climent i de la Coral Romanesa, dirigida per Florentina Budau.

Al Santuari de Santa Teresina la novena de la Mare de Déu del Carme es farà del 7 al 15 de juliol a les 19.15 hores. Enguany predicaran la novena el Pare Justine Singh (7-9 de juliol), el Pare Stephen Dourav (10-12) i el Pare Lean Jude (13-15). El 12 de juliol després de la missa del novenari i coincidint amb la festivitat litúrgica dels pares de Teresina, es col·locaran a l'altar de la capella del Santíssim les relíquies dels esposos Lluís i Cèlia per a la veneració de tots els fidels.

Per altra banda, el 13 de juliol es farà la projecció de la pel·lícula 'Cartas a Dios' i el 14 de juliol hi haurà una mostra de balls i danses regionals de Romania, a càrrec del grup 'Plaiuri Romanesti' . El 16 de juliol amb motiu de la Festa de la Mare de Déu del Carme, el pare Jesús Sans, presidirà la missa solemne a les 19.30 hores. A continuació, a les 20.30 hores, hi tindrà lloc l'actuació del grup musical 'Music Lovers'.