Diversos membres dels equips directius de les Càritas Diocesanes amb seu a Catalunya s’han trobat en una de les seves reunions ordinàries com a Càritas Catalunya, que venen duent a terme  fa temps.

La reunió que ha comptat amb l’Arquebisbe de Barcelona, Mons. Lluís Martínez Sistarc ha tractat diferents punts. Entre altres, cal assenyalar  la preparació d’una trobada catalana a Barcelona de voluntaris de les Càritas diocesanes, la valoració de la participació a la marató contra la pobresa de TV3, la situació dels programes d'ocupació dins de les pròpies Càritas diocesanes. Cal dir que cada Càritas també ha pogut intercanviar diferents informacions del funcionament diari.

Aquestes reunions serveixen per anar potenciant la comunió i el treball en xarxa entre les diferents Càritas diocesanes.

De Càritas-Lleida hi han participat en Ramon Baró, director i Carles Sanmartín, delegat.

Carles Sanmartín.

Delegat de Càritas Lleida