El proper dilluns dia 9 de juny, Dia Internacional dels arxius, entre les 10 i les 13 h, no us faci mandra de visitar els dos arxius eclesiàstics més importants de Lleida. Si veniu per la rambla d’Aragó, desvieu pel carrer del Bisbe, núm. 1 i a l'edifici de la Cúria diocesana visiteu l’arxiu Diocesà on podreu conèixer els

seus fons.

Un cop acabada la visita, i tot baixant el carrer la Palma, arribareu a l’arxiu Capitular, al costat de la Catedral Nova, on podreu veure una mostra de pergamins, curiosos, peculiars i rars, i tanmateix conèixer les nostres instal·lacions.

També podeu accedir-hi des de l’eix comercial (Carrer Major), i fer la visita a l’invers. Però vingueu d’on vingueu, no us perdeu cap dels dos arxius! i celebreu amb nosaltres aquesta jornada internacional dels arxius.

AdjuntMida
Image icon CARTELL_ADLL_9juny.jpg1 byte