Fa pocs dies els directius de Càritas Diocesana han visitat al Sr Bisbe, amb l’objectiu de presentar-li algunes de les noves incorporacions a l’equip. També li han lliurat els comptes del 2013 i el pressupost pel 2014 amb la novetat que ja aquest cop s’han pogut presentar unificats els

resultats de Càritas Diocesana i de la Fundació Jaume Rubió. Aquesta fundació ha estat recentment posada en marxa per Càritas, amb l’objectiu de dur a terme el seu programa d’Ocupació laboral per fomentar la creació de llocs de treball mitjançant l’empresa d’inserció Troballes, que actualment dóna treball a més de 20 persones.

També se li ha presentat al Sr Bisbe, que és el president de Càritas, el Pla d’acció pel trienni 2014-16, el qual va ser aprovat en la darrera assemblea general celebrada durant el proppassat més de desembre.

En aquest pla s’especifiquen tres prioritats per a Càritas:

1. Potenciar el voluntariat

2. Augmentar les accions de sensibilització i denúncia de les situacions de desigualtat i injustícia

3. Intensificar el treball en xarxa

El Pla d’acció també recull les propostes i accions concretes per a cada programa (acollida, temporers, ocupació, fet migratori, etc.), que es volen dur a terme durant aquests tres anys vinents.

Cal dir que el Sr. Bisbe ha escoltat atentament les explicacions dels responsables i ha fet algunes valuoses aportacions.