La parròquia de Sant Llorenç de Lleida va acollir el passat dissabte 14 de desembre la celebració del Nadal de Càritas Diocesana de Lleida.

El Bisbe de Lleida, Salvador Giménez, va presidir la celebració juntament amb el delegat de Càritas Diocesana, Mossèn Carles Sanmartín. Un centenar de persones entre treballadors, voluntaris i col•laboradors van assistir a l'Eucaristia.

El Bisbe de Lleida, va agrair als assistents "les moltes hores al dia que dediqueu als germans necessitats". "Us agraeixo totes les manifestacions d'estima i d'amor als germans i les plegaries per ser cada dia més coherents", va dir. En la mateixa línia va destacar que "Jesús ens dóna ànims per tindre fortalesa per continuar". "Hi ha molta gent que ha perdut l'esperança", va afirmar. El Bisbe Salvador va agrair en nom de la diòcesi als assistents "la vostra tasca i us demano que no us desanimareu mai". I "demanem al Senyor que no perdem mai la il•lusió per anunciar-lo".

En el transcurs de la cerimònia, durant l'acció de gràcies, es va construir un pessebre recordant la importància de cada figura. Després de la cerimònia els assistents van participar en un refrigeri a la seu de Càritas Diocesana de Lleida.