|23-02-24| La Comissió diocesana de Patrimoni s'ha reunit durant el mes de febrer per a distribuir entre els rectors sol·licitants les ajudes que requereixen per afrontar petites reparacions en els seus respectius temples o cases abadia.

Com cada any es destinen més de 100.000 euros per aquesta finalitat. No es poden afrontar grans obres, però sí que es permet atendre petites inversions necessàries per al bon funcionament dels edificis.

Entre les parròquies que havien sol·licitat pressupost i se'ls hi ha assignat una aportació econòmica són Sant Llorenç de Lleida, Sant Ignasi de Loiola de Lleida, la Mare de Déu de Montserrat de Lleida, Santa Maria de Butsènit de Lleida, la de Soses, la d'Alpicat la d'Alguaire, la de Els Alamús, la de Millà, la de Corçà, la de El Soleràs i la d'Almenar. Les cases parroquials que també rebran una quantitat econòmica són la de la parròquia de la Mare de Déu del Carme de Lleida, la de Sarroca de Lleida, la d'Alfarràs, la de Les Borges, la d'Alguaire, la de Sudanell i la de Corbins.