La Catedral de Lleida acollirà el diumenge 6 de juny la celebració del Corpus Christi a les 18.00 hores. La celebració estarà presidida pel Bisbe Salvador conjuntament amb el presbiteri diocesà.

A causa de les restriccions per la pandèmia l'eucaristia es farà amb la meitat de l'aforament permès a la Catedral. No hi haurà ni el tradicional Ball de l'Àliga ni la processó pel carrer Major.

Al final de la missa, el bisbe i els sacerdots concelebrants marxaran en processó per la nau esquerra de la Catedral fins a l'Atri exterior. Un cop allí el Bisbe beneirà la ciutat. Després el prelat tornarà a l'altar major on beneirà als fidels.

El Petit Cor de la Catedral amenitzarà la cerimònia. Càritas Diocesana de Lleida instalarà dos punts informatius.