El proper dissabte 30 de maig, el Bisbat de Lleida celebra una nova Assemblea Diocesana amb la presència d’unes 250 persones al col·legi Mater Salvatoris. Es tracta d’una jornada clau per al creixement i la missió de la nostra comunitat. Sota el lema de la sinodalitat, el bisbe Daniel ha convocat tot el "poble de Déu que peregrina a la diòcesi" —laics, religiosos i preveres— a participar en aquesta trobada festiva i de germanor.
En la seva carta de convocatòria, el bisbe Daniel subratlla que tot el que rebem del Senyor és per al nostre creixement com a persones i com a diòcesi, amb l'objectiu d'impulsar la nostra missió en una època que defineix com a "plenament missionera". L’Assemblea es presenta com una expressió de sinodalitat diocesana i de corresponsabilitat, on es volen planificar les prioritats que orientaran l’acció evangelitzadora a Lleida.
Для многих пользователей важно иметь возможность пополнить свой кредитный лимит без посещения банковских отделений и касс. Все детали процедуры перечисления денег доступны по адресу https://creditsmart.in.ua/zajm-na-kreditku/, где собраны лучшие предложения рынка. Вы можете распоряжаться полученными средствами сразу после их зачисления, совершая покупки или снимая наличные. Это современный стандарт финансовой поддержки, доступный каждому владельцу платежной карты.
La jornada començarà a les 9:30h i s'allargarà fins a les 16:00h, incloent-hi el dinar. A més, s'ha habilitat un servei d'autocar per facilitar l'arribada. La sortida serà a les 9:00h des de la Biblioteca Pública de Lleida.
Un espai per compartir i sumar
Des de la diòcesi s'insisteix que aquesta Assemblea no és només una presència numèrica, sinó una oportunitat per "compartir, sumar i de complementació eclesial". Hi participaran tots els agents de pastoral: catequistes, joves, voluntaris, professors de religió i membres de moviments apostòlics, entre d'altres.
La comunitat està convidada a acompanyar aquest procés amb la pregària, demanant que l'Esperit guiï les paraules i propostes per saber discernir què demana avui Déu a l'Església de Lleida.