La tarda del dissabte dia 30 de gener, el Bisbe de Lleida, Mons. Salvador, s'ha fet present a la comunitat cristiana de Rosselló per celebrar l'Eucaristia dominical i fer costat a tothom en aquest moment de

dificultat pel sinistre al temple parroquial.

A les 18.00h el Sr. Bisbe ha rebut en primer lloc, a diferents mitjans de comunicació, acompanyats pels rectors de la Unitat Pastoral, Mn. Josep M. Escorihuela i Mn. Víctor M. Espinosa.

El Sr. Bisbe ha insistit en aquests punts en dirigir-se als mitjans:

1. Agrair als mitjans de comunicació l'interès suscitat per l'ensorrament del campanar.

2. Donar gràcies a Déu perquè no s'ha hagut de lamentar cap víctima personal així com a l’Ajuntament per l’encert en les mesures preventives preses.

3. Esperar als informes dels tècnics abans de no prendre cap decisió sobre el futur del temple parroquial.

4. Manifestar la volunat de dur a terme un estudi per avaluar l’estat d’altres temples de la diòcesi.

El bisbe Salvador a les 18’30 h ha celebrat l'eucaristia en els locals parroquials,

lloc on es realitzaran de moment, tots els actes de culte de la comunitat.

Durant l'homilia el Sr. Bisbe ha insistit en el fet que s'ha volgut fer present en la comunitat, d'igual manera que tota família està unida en els moments d'alegria i de dificultat.

Ha destacat també que la comunitat cristiana ha de ​continuar forta, i tot i tenir present la importància del nostre patrimoni religiós i artístic, és també important que malgrat les dificultats, es continuï donant testimoni de Jesucrist al poble de Rosselló.

Podeu escoltar les paraules d’aquesta tarda del bisbe Salvador amb els periodistes que ha enregistrat Ràdio Rosselló, aquí