Aquesta trobada per a jovent tindrà lloc el proper dissabte, 4 de maig. Segons explica el delegat de joves, Mn. Xavier Navarro, en la seva carta:

“La trobada vol ser el moment d’encontre de tota la joventut cristiana de Lleida, per tal de conèixer-se, compartir i aprofundir en la fe. És per això, que el

títol d’aquest any és “caminem@castelló.cat”, per tal de donar continuïtat a la trobada de l’any passat (“Amb qui camines?”); i per destacar la figura del jove beat Francesc Castelló, que aquest any treballarem com a testimoni de fe, com pots veure en el programa que t’adjunto.

La trobada es dividirà en dues sessions (matí i vespre) per tal de facilitar l’assistència a la mateixa, així com per no distorsionar les activitats i serveis que els joves acostumen a realitzar els dissabtes per la tarda (esplais, catequesi, etc).”

Per a més informacío consulteu els dos documents adjunts.