El bisbe de Lleida, Mons. Salvador Giménez, va presidir el passat dijous, 26 de novembre, el seu primer Consell Pastoral Diocesà, a la Casa de l'Església-Acadèmia Mariana, acompanyat del vicari general i el secretari-canceller.

Després d'unes paraules del bisbe Salvador per donar per constituït el consell en aquesta nova etapa de la diòcesi, es van encetar un profitós diàleg per discernir per on ha de caminar l'Església de Lleida en aquests moments de canvi. Els consellers van plantejar suggeriments i van realitzar propostes davant dels interrogants que ens plantegem i que la darrera Assemblea Diocesana va assenyalar el passat mes de maig.

El bisbe Salvador va cloure el Consell Pastoral informant sobre les iniciatives diocesanes per l'Any de la Misericòrdia, que obrirà el Sant Pare el 8 de desembre a Roma i que a Lleida es farà el diumenge 13, conjuntament amb l'acte d'enviament dels agents pastorals a la Catedral.

En aquests moments s'està treballant en l'organització d'aquest esdeveniment, que podria iniciar-se a les 5 de la tarda a l'Església de Sant Llorenç, des d'on s'aniria en processó fins a la Catedral, per celebrar en el temple els actes litúrgics.