El Col·legi de Consultors del Bisbat de Lleida ha elegit aquest matí a Mn. Ramon Prat com a administrador diocesà.

Fins al moment que Mons. Salvador Giménez Valls, bisbe electe de la Diòcesi de Lleida, no prengui possessió del seu càrrec, la qual cosa es preveu pel mes de setembre, al capdavant de la diòcesi hi haurà Mn. Ramon Prat Pons, que fins avui era vicari general.

Malgrat que els vicaris i tots els membres de la cúria episcopal cessen en el mateix moment que ho fa el bisbe Joan, tret del vicari judicial, l'ecònom i el secretari-canceller, Mn. Ramon Prat, que ja era el número dos en ordre jeràrquic del Bisbat de Lleida, ha estat escollit administrador diocesà fins a l'arribada del bisbe Salvador.

L'elecció de l'administrador diocesà és una potestat del Col·legi de Consultors, que s'ha reunit aquest matí, tot just s'ha tingut coneixement del relleu del bisbe Joan. Malgrat tenir fins a vuit dies de marge per aquesta designació, el Consell de Consultors ha pres la decisió d'escollir Mn. Prat, que ha acceptat aquesta responsabilitat, en la primera reunió que ha mantingut.