El bisbe Joan ha mantingut aquests darrers dies una intensa activitat pastoral, realitzant visites les parròquies d’Artesa, Puigverd, Els Alamús i Bell-lloc.

El dijous 18 de juny, el nostre pastor va desplaçar-se tot el dia a Artesa de Lleida, on va celebrar l’eucaristia, va presidir l’assemblea de feligresos i va visitar els malalts (més fotos en aquest enllaç).

L’endemà, acompanyat per Mn. Lucas Evung, rector de la unitat parroquial que formen les parròquies d’Artesa i Puigverd, el nostre pastor va desplaçar-se fins aquesta darrera població on va continuar la visita pastoral (veure més fotos).

El dissabte, 20 de juny, el bisbe Joan va canviar l’arxiprestat i va iniciar la visita pastoral a la unitat parroquial que formen Els Alamús i Bell-lloc d’Urgell. En aquesta darrera població, el seu rector, Mn. Rubén Dario Sánchez, va acompanyar-lo en la visita als malalts, a la residència d’ancians i a l’assemblea de fidels (més fotos).

El diumenge, 21 de juny, el bisbe de Lleida va realitzar la visita pastoral als Alamús (més fotos).