Diumenge dia 20 la Catedral nova de Lleida va acollir la missa solemne d’inici del ministeri pastoral a Lleida del bisbe Salvador Giménez.

Havia estat petició seva que la col·lecta d’aquella missa fos destinada íntegrament a l’acollida de persones refugiades que puguin arribar a Lleida pròximament. Així doncs es va encomanar a Càritas Diocesana de Lleida que s’encarregués de fer-la amb persones voluntàries.
El resultat recollit és de dos mil cinc-cents vint-i-dos € (2.522) que s’han posat a disposició de la Comissió Diocesana d’Acollida a Refugiats (CoDiAR) que ha començat a organitzar-se.

La CoDiAR és la comissió amb respresentants de les Àrees pastorals, parròquies, i congregacions religioses, creada expressament  per a coordinar a la Diòcesi de Lleida les accions que es puguin dur a terme desde les parròquies i entitats eclesials, per acollir a les famílies refugiades, bo i col.laborant, amb les administracions i entitats socials.