El proppassat dijous dia 26 de maig, la germana Maria Inez Furtado, superiora general de la congregació de les Filles de Jesús, que estava de visita canònica a la comunitat de religioses de la Comunitat d'Alcarràs-Badalona, va visitar la nostra Diòcesi i es va entrevistar amb el bisbe Salvador i va visitar Càritas Diocesana.

En acabar de conèixer els locals de Càritas Diocesana i saludar a diverses companyes i companys va tenir una reunió amb el director, el delegat episcopal, la secretària i sotssecretària. En la trobada va estar acompanyada per la germana Sagrario de Andrés que forma part del Consell general de la Congregació , així com de les germanes Enri i Maria Dolores, que formen part de la comunitat d'Alcarràs- Badalona.

La trobada que va transcorre en un to molt cordial i distès, vas servir entre altres coses per expressar-li l'agraïment per la gran implicació per part de la comunitat de religioses en la Càritas Diocesana i la Càritas parroquial d'Alcarràs.

També en un diàleg fratern i profund es va posar de manifest la sintonia, que tant la Congregació de Filles de Jesús i Càritas, tenim quant al compromís social amb els més pobres.

Desitgem que la germana Maria Inez i la seva consellera Sagrario de Andrés, s'hagin trobat a gust entre nosaltres.

Carles Sanmartín Sisó, delegat de Càritas Diocesana