El dissabte dia 14 el bisbe Joan, que és el president de Càritas Diocesana, va participar en la reunió ordinària del Consell Diocesà d’aquesta entitat socio-caritativa. En ella va escoltar atentament els punts tractats i va voler agrair la

tasca que fan els membres del Consell i totes les persones que diàriament acullen i acompanyen les persones en situació de necessitat que truquen a la porta de Càritas.

Val a dir que el Consell Diocesà de Càritas és l’espai representatiu i decisiu, o es reflexiona i s’aproven les línies mestres d’aquesta entitat. Està format pel Sr Bisbe que sovint delega la seva autoritat en el delegat episcopal, el director, el secretari general i els representants dels diferents programes i de les Càritas parroquials, democràticament escollits.