Les diòcesis catalanes celebraran entre el 2 i el 9 de març la Setmana de la Família, que enguany tindrà com a lema: La família: l'esperança del món! A Lleida, en l’àmbit de la nostra diòcesi, ja que és costum fer-ho a través de parròquies, delegacions, col·legis, esplais…, s’han previst les següents activitats:

El diumenge, 2 de març, a les 11 del matí, caminada familiar. Se sortirà del pavelló Onze de Setembre cap a la Parròquia Montserrat. A les 12 del migdia, en aquesta església hi haurà una Eucaristia per les famílies i la vida.

El dimecres, 5 de març, a les 17.45 hores, a la sala d’audiovisuals del Col·legi Episcopal, el doctor Francesc Jové donarà una xerrada que du per títol “Família i escola: eduquem des de la pràctica del pensament positiu”.

El dissabte, 8 de març, a les 10 hores, hi haurà un ”Matí de Tallers”, a l’Acadèmia Mariana. Un missioner ens parlarà de la família a Etiòpia i un altre taller estarà dedicat a Viure la parròquia com a família de famílies.

Una sessió de Cinema Fòrum, a les 4 de la tarda del dissabte, sobre la pel·lícula Family Man, a l’auditori de l’Acadèmia Mariana, clourà els actes programats des de la delegació diocesana.

Us adjuntem material per si voleu fer difusió de la setmana de la família (un comentari, l’esquema dels tallers, el pòster de la pel·lícula i el cartell, que reproduim com a imatge d’aquesta notícia).