Foto Rectangle:

La Delegació de Pastoral de la Salut prepara per a aquest mes de maig dos importants esdeveniments. El dia 3 celebrarà el Dia del Malalt i el 28 del mateix mes hi haurà una xerrada de formació.

El diumenge 3 de maig 2015, a les 12 del migdia, tindrà lloc la celebració diocesana del Dia del Malalt, a l’església parroquial del Santíssim Salvador de Pardinyes.

Compartir i participar en la celebració en l’àmbit diocesà, fer presents als malalts i amb ells i amb tots els agents de pastoral de les parròquies, és el millor signe, com diu el Papa Francesc, de viure l’alegria de l’Evangeli.

Per una altra part, el dijous 28 de maig, el doctor Joan Viñas serà el ponent de la sessió de formació de la Delegació, que tindrà lloc a les 6 de la tarda, a la Casa de l’Església-Acadèmia Mariana. La conferència del Dr. Viñas du per títol La saviesa del cor.

Recordem que la nova seu de la Delegació Diocesana de Pastoral de la Salut  continua essent al carrer Blondel, 11 (tardes), però s’ha canviat de pis i de telèfon. Ara la podeu visitar al Segon pis i podeu trucar al telèfon 973281154