El magazín radiofònic de la diòcesi de Lleida produït per l’equip de voluntaris de la delegació diocesana de Comunicació ja comença la quarta temporada. Recordem que en aquest programa trobem diverses seccions com ara un

davantal amb col·laboracions de persones diverses de les nostres terres, les notícies de la nostra Diòcesi, la part central amb entrevistes i tertúlies (aquesta secció es grava en vídeo i és penja a la web del Bisbat), l’agenda d’activitats diocesanes, el pensament o poesia, i la glossa setmanal del nostre bisbe Joan.

De moment  podem anunciar que ja es podrà escoltar a partir d'aquest divendres dia 20 a les 13’30 h a Cope Lleida, al 1224 de l’ona Mitjana. A partir de diumenge 21 a Ràdio Almacelles a les 9 del matí a la FM. I a partir de dilluns 22 a Ràdio Estel-Ràdio Principat a les 23 h, també a la FM.

Cal recordar també que setmanalment i després de la seva emissió, pengem a la web del Bisbat cada programa per poder ser escoltat o descarregat en qualsevol moment.

Altres emissores locals ens han de confirmar els horaris d’emissió del programa i tan bon punt els sapiguem ho farem saber.

Des d’aquestes línies volem agrair la seva disponibilitat a la vintena de persones voluntàries que col·laboraran a comunicar l'actualitat diocesana mitjantçant les ones de ràdio.