Els passats dies 9 i 10 de desembre, la parròquia de Sant Pau ha celebrat els tradicionals “Cursets de Nadal”. A l’encontre hi ha assistit un nodrit grup de persones disposades a gaudir d’una activitat parroquial que celebrem des de la dècada dels anys 70.

El primer dia el mossèn de la parròquia ha fet una xerrada sobre el Nadal, seguida d’una estoneta d’acudits, broma i cançons interpretades pel mossèn i l’Esther. Després s’ha procedit a sortejar els petits obsequis aportats per les persones assistents a l’acte i, també, una cistella de Nadal que entre tots hem guarnit i farcit. La trobada s’ha acabat amb una xocolatada d’allò més bona preparada pel senyor José. El segon dia més i més del mateix, amb cistella de Nadal inclosa. Tots els diners que s’han recollit els hem destinat a comprar menjar pel banc d’aliments parroquials.

Cal dir que aquesta activitat gaudeix de molta acceptació entre els feligresos de la parròquia que any rere any hi participen amb constància i fidelitat ben provada.

Text: Carme Mor

Fotos: Teresa Eroles