Dimarts dia 15 la sala de conferències de la Casa sacerdotal es va omplir amb una ampla majoria dels preveres de la diòcesi que s’havien aplegat per acompanyar els companys que celebràvem llur aniversari d’ordenació sacerdotal. D’entre els qui

celebraven les noces d’or hi havia cinc mossens diocesans i quatre religiosos.

Cal assenyalar que també hi participà en la jornada un ex-mossèn que durant uns anys també formà part del grup de preveres. Un altre prevere diocesà, celebrava les seves noves d’argent.

El matí començà amb la brillant conferència que va fer Mn. Antoni Serramona, que era un dels homenatjats. Mossèn Antoni és prevere Filipó que duu a terme la seva tasca pastoral a Barcelona. La seva xerrada va estar farcida de records viscuts al seminari i de poemes de diversos poetes.

Seguidament es projectà el documental Jo crec, de Vicenç Vila, que presenta la bellesa de la fe cristiana, el qual fou apreciat pels mossens.

El matí es clogué amb un dinar de germanor a la mateixa Casa Sacerdotal. En acabar cadascun dels preveres homenatjats reberen de la diòcesi icona com a record de la jornada.

Podeu veure algunes fotos