L’Aplec de l’Esperit 2014, que se celebrarà a Banyoles el dissabte 7 de juny, ja té himne oficial.

L’himne ha estat composat i interpretat pel grup de música cristiana Canta la Teva Fe (CTF).

Segons Mn. Joan Àguila, intèrpret de la cançó, «aquest himne vol ser una invitació als joves a posar-se a la pell dels deixebles que feinejaven vora el llac.

La cançó cerca paral·lelismes entre la vida dels joves i les vivències que els apòstols van tenir en el llac de Galilea com a marc de referència.»

«Així doncs» –afegeix– «es poden identificar expressions que es poden atribuir tant als passatges evangèlics com a la vida actual dels joves, com per exemple l’expressió “repassant les xarxes” que ho feien els deixebles perquè eren pescadors i també ho fan els joves quan es comuniquen mitjançant les xarxes socials».

Són moltes les imatges que al llarg de la cançó fan referència a diferents passatges de l’Evangeli i a vivències molt actuals dels joves.

L’himne ‘És el Senyor’, gravat a l’estudi La Peixera de Terrassa amb la producció i arranjaments de Genís Sobrado, comença amb un to íntim que, poc a poc, va creixent com la fe dels joves, «que volem que vagi creixent en el cor d’aquests fins esdevenir el gran esclat de la joia i l’alegria viscuda en comunitat», explica el cantant.

’himne es pot escoltar a través d’aquest enllaç www.aplec2014.cat/himne.

Actualment, l’Aplec és convocat pels bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense (CET), mitjançant les delegacions diocesanes de pastoral de joventut que formen el Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i Balears.

L’Aplec va dirigit a tots els adolescents i joves a partir dels quinze anys més els seus acompanyants.

Us adjuntem també la lletra de la cançó en pdf.

AdjuntMida
PDF icon Lletra himne.pdf1 byte