La Sala Jaume Magre acollirà el pròxim 23 de maig una taula rodona sobre l'acompanyament a persones migrades organitzada per la Codiar (Comissió Diocesana d'Acollida als Refugiats) i la Coordinadora d'ONGD i altres Moviments Solidaris de Lleida.

La sessió començarà a les 19 hores i en ella participaran representants de Creu Roja, Càritas Alcarràs i Càritas Diocesana de Lleida. La iniciativa pretén donar a conèixer experiències d'acompanyament a persones migrades mostrant que hi ha moltes persones que de manera voluntària i altruista dediquen una mica del seu temps als altres. I són aquests petits actes, que ens vinculen a les persones, els que mica poden trencar els tabús i els prejudicis vers les persones migrades.