L’alcalde de Lleida, Àngel Ros, i el director de Càritas Diocesana de Lleida, Ramon Baró, han signat un conveni de col·laboració mitjançant el qual la Paeria amplia, fins a l’any 2034, la cessió d’ús del local cedit a l’entitat social, que està situat al Turó de Gardeny i té una extensió de 1.200 metres quadrats.

El paer en cap ha explicat que “cedir espais per a bones finalitats forma part de la tasca social que ha de fer la societat”. Àngel Ros també ha destacat la gran tasca que fa l’Associació Troballes creant llocs de treball d'inserció sociolaboral i fent, d’aquesta manera, un servei al conjunt de la societat amb menys recursos.

El director de Càritas Diocesana de Lleida, Ramon Baró, ha agraït l'ampliació del conveni, un fet que consolida el projecte de Troballes i permetrà poder ampliar activitats i millorar el procés de reciclatge de la roba.

A Troballes recuperen, reciclen i reutilitzen la roba i altres objectes i els posen a la venda en les seves botigues. A més, promouen una actitud social de consum responsable i solidari. Així mateix, l’entitat gestiona el proveïment de roba personal i d’equipament per a la llar a famílies amb pocs recursos econòmics. A més, fan l’acompanyament i intermediació en la inserció laboral cap al mercat a través de personal especialitzat. Les activitats econòmiques que desenvolupa són, principalment, les botigues de segona mà (roba, llibres i joguines), drap per a la indústria, recollida del tèxtil familiar, bugaderia industrial i recollida d’oli, entre altres.