El Bisbat de Lleida compta des de fa pocs dies amb els serveis d'en Jordi Pérez Ansótegui, un periodista amb una llarga experiència professional, ha estat director del diari La Mañana de Lleida durant vint-i-tres anys (1989-2012) i és professor associat del Departament de Periodisme i Comunicació Audiovisual de la Universitat de Lleida.

Pérez, que s'ha incorporat a l'equip de la Delegació Diocesana de Comunicació, ha estat contractat per tal de millorar la tasca comunicativa de tota la Diòcesi.

Una de les principals tasques que se li han encarregat es l'elaboració d'un pla de comunicació integral de la Diòcesi i la seva posada en marxa, així com assessorar a millorar tècnicament els actuals mitjans i plataformes comunicatives de la Delegació (Full dominical, web, xarxes socials, els vídeos i el programa de ràdio ‘De bat a bat’ al Bisbat de Lleida).

Volem agrair al nostre Bisbe Joan Piris la seva aposta decidida, que estem convençuts serà molt beneficiosa per a la nostra església diocesana, i a en Jordi Pérez li donem la benvinguda al nostre equip i li desitgem que es trobi bé en aquesta nova etapa professional.

Carles Sanmartín.

Delegat diocesà de Comunicació