Càritas Diocesana de Lleida va participar del 2 al 4 de novembre al congrés 'Educació en valor en una societat canviant: Educar en xarxa'. I ho va fer a través d'una comunicació, com a agent educatiu, en la que va donar a conèixer el projecte 'Joves en valor'.

Es tracta d'una iniciativa per arribar a infants i joves de les nostres terres mitjançant tallers i xerrades i propostes d'activitats, a través de les denominades APS (Aprenentatge i Servei).

A la presentació hi van participar, Pilar Echauz, responsable del programa de formació; Estefania Solé, advocada de Càritas i membre del programa de Fet Migratori; Ramon Folch, voluntari i Ana Mateu, treballadora social de Càritas Diocesana de Lleida. El congrés 'Educació en valor en una societat canviant: Educar en xarxa' es va celebrar al IEI i estava organitzat per la UdL.