El passat dia 5 de novembre es va realitzar la Tercera Trobada de Formació sobre el Model d’Acció Social (MAS) de Càritas. Va tenir lloc a la nostra seu, amb la participació de 12 persones.

L’equip de voluntariat i formació de Càritas Lleida ha programat aquestes tres formacions, per tal de poder fer partícip a tot el voluntariat de recent incorporació,  tant a les  Càritas Parroquials com als projectes diocesans, del nostre model d’acció.

La responsable del programa de Formació, M. Carmen Cancho, va ser l’encarregada de conduir la sessió.

El nostre model és al mateix temps, de continuïtat i renovació constant: On l’acció té com a centre a la PERSONA en la seva DIGNITAT i DRETS. On prima la relació de persona a persona i al mateix temps amb sentit comunitari.

El document de Càritas Lleida presenta en el  Model, qui som (història i valors), les fonts d’inspiració de Càritas (l’Evangeli i la Doctrina Social de l’Església), el nostre Credo, el  marc d’actuació i el mètode.

Vam finalitzar l’acte amb el vídeo de Càritas Espanyola titulat Les 10 propostes de Càritas davant les eleccions generals