El dia 4 de novembre, a la seu del Seminari Interdiocesà de Catalunya, a Barcelona es van reunir els Ecònoms de les deu Diòcesis amb seu a Catalunya, excepte Sant Feliu de Llobregat, per posar en comú la Campanya de Germanor o de l’Església diocesana 2015, amb la col·lecta que tindrà lloc el proper diumenge dia 15 de novembre.

Els Ecònoms, presidits per l9arqebisbe i secretari de la Tarraconense, Mons. Joan Enric Vives, pogueren compartir i aportar la seva reflexió de cara a la informació econòmica que serà feta pública sobre les Diòcesis, que ha estat preparada per l’Ecònom de l’Arquebisbat de Tarragona Sr. Daniel Sobradillo.

També pogueren debatre altres qüestions d’interès pel que fa a informació dels comptes dels Bisbats, la campanya «Per tants» de cara a la declaració de la renda, la volguda transparència en tot el que fa a l’economia, i altres temes del seu interès.