La Comissió Interdiocesana d'Apostolat Seglar de Catalunya celebrarà, el proper dia 5 d'abril, a Sant Feliu de Llobregat, una jornada dirigida als consiliaris, responsables i equips coordinadors de tots els grups i moviments laïcals.

Amb aquesta jornada es vol iniciar una reflexió i comunicació comuna del laïcat de tots els bisbats catalans que ens ajudi a valorar tot el que fem i caminar vers una trama laïcal que faci més present la nostra Església a casa nostra.

La jornada es realitzarà a partir de les 9.30 hores, a la casa de l'Església de Sant Feliu (carrer Armenteres 35), i per inscriure's es pot fer a través dels bisbats. En el nostre cas, a través d'aquest web de la Delegació diocesana, de la qual és responsable Joan Carles Nicuesa, o trucant al telèfon 616 200 243.

Us adjuntem el programa del programa on també trobareu un full d'inscripció.

L'aportació econòmica és de 5 euros i el dinar, de 10.

AdjuntMida
PDF icon Triptic-programa.pdf1 byte