El nostre bisbe, Mons. Joan Piris, atenent la crida del Sant Pare Francesc, demana que totes les Parròquies del Bisbat i Comunitats Diocesanes s'uneixin dissabte a la tarda i diumenge, dies 7 i 8 de setembre (per exemple a les eucaristies o en un altre acte litúrgic), a la pregària en favor de la Pau. El Sant Pare suggereix dejuni i pregàries. A les eucaristies es podrien elaborar algunes oracions en aquest sentit.

A més de l'extracte de les paraules del papa Francesc que hi ha a continuació, adjuntem en pdf el text íntegre de les paraules que va pronunciar el dia 1 de setembre durant l'oració de l'Àngelus:

"El 7 de septiembre en la plaza de San Pedro, aquí desde las 19 a las 24 horas, nos reuniremos en oración y en espíritu de penitencia para invocar de Dios este gran don en favor de la amada nación siria y por todas las situaciones de conflictos y violencias en el mundo. La humanidad necesita ver gestos de paz y oír palabras de esperanza y de paz. Pido a todas las Iglesias particulares que además de vivir este día de ayuno, organicen algún acto litúrgico según esta intención."