Des de les delegacions diocesanes de Catequesi, Joventut, la Fundació Verge Blanca i el Moviment d’Acció Catòlica MIJAC Lleida ens posem en contacte amb tots els joves per animar-los a participar en l’Aplec de l’Esperit, que tindrà lloc el 7 de juny a Banyoles.

El dissabte 15 de febrer es va presentar la proposta de Lleida, que es pot consultar en el tríptic que adjuntem. En aquest sentit, es veu que no apostem per una experiència puntual d’un dia, sinó que estem preparant una experiència de dos dies amb la possibilitat d’un tercer, perquè els joves experimentin què significa la Pentecosta cristiana i els adults els puguem acompanyar.

Mensualment es van penjant materials en el web de l’Aplec pensats per a motivar la participació en la trobada, però també són aprofitables per catequesi, reunions de formació o pregària, etcètera. En algunes parròquies i col·legis ja han començat a utilitzar-los. Us demanem si podeu acompanyar els joves a participar d’aquesta trobada de Pentecosta, pensada per a ells.

En aquest sentit et podem donar un cop de mà: hem designat un equip de joves que pot fer-se present en les parròquies i allà on els demanin per realitzar un treball d’animació.

Restem a la vostra disposició: per telèfon: 600770456 i mail: joves@bisbatlleida.org.

Mn. Xavier Navarro (delegat de Joves), Trini Catalán (delegada de Catequesi), Òscar Costa (Fundació Verge Blanca) i Enric Nicuesa (responsable diocesà al MIJAC)

AdjuntMida
Image icon triptic 1.jpg1 byte