Foto Rectangle:

La Comissió Interdiocesana d’Apostolat Seglar de Catalunya (CIAS) organitza pel  proper dissabte 14 de març la Jornada d’Apostolat Seglar de Catalunya, amb el tema Comunitat de deixebles evangelitzadors, que tindrà lloc al Centre Borja dels Jesuïtes de Sant Cugat del Vallès.

Aquesta edició, presentada per Mons. Josep Àngel Saiz, bisbe de Terrassa, i Mons. Xavier Novell, bisbe de Solsona i bisbe delegat per la Conferència Episcopal Tarraconense per la CIAS, comptarà amb una ponència del Sr. Josué Fonseca, de comunitat Fe i Vida de Santander, un treball de grups, diàleg i informacions, l’Eucaristia i un dinar.

Els objectius d’aquesta Jornada són fer visible la realitat de l’Apostolat Seglar, ajudar a la coneixença mútua, aportar elements formatius per créixer en consciència d’evangelització i recollir iniciatives que ajudin a promoure l’Apostolat Seglar.

La Jornada s’adreça als equips responsables en l’àmbit diocesà i també català de moviments i associacions laïcals; al responsable o representant i consiliari o acompanyant de la fe de cada grup dels moviments i associacions; i al responsable o representant i consiliari o acompanyant de la fe de grups no associats.

En el document adjunt trobareu els horaris i el sistema d’inscripció.