El col·legi major Lestonnac de Barcelona acollirà el dissabte 5 de març la segona jornada interdiocesana de Pastoral Juvenil sota el lema “Cridats a ser instruments de misericordia”.

Des de la delegació de Lleida es vol prendre aquest dia com una ocasió per a conviure i reflexionar sobre la seva missió. La delegació de joventut assumeix el preu del transport. Segons el nombre de participants, es llogarà un bus o el trasllat serà en cotxes particulars. L’activitat va dirigida a tots els membres de pastoral de joventut i tots aquells que volen iniciar-se en l’acompanyament dels joves en la fe.

Els delegats de joventut de les diòcesis catalanes han constatat que part dels joves que segueixen i acompanyen viuen circumstàncies molt difícils i extremes. Des de l’organització han volgut seguir la perspectiva que ens proposa l’Any de la Misericòrdia, convocat pel papa Francesc.

Una de les propostes destacades de la jornada serà la taula rodona del matí amb la intervenció de Mar Álvarez (psiquiatra juvenil), Josep Mª Carod (mercedari) i Lluís Plana (delegat joventut Urgell). Aquests convidats comentaran les projeccions en vídeo de tres joves entrevistats. Després serà el torn del treball en grups i de les preguntes als participants de la taula per donar pas al dinar i als tallers amb el testimoni d’adults que viuen la seva vida com una vocació de servei als joves. Compartiran com viuen la misericòrdia amb els joves que acompanyen. Una eucaristia posarà el colofó final a la jornada.

Els interessats poden inscriure’s a la jornada aquí i trobaran més informació al facebook de la delegació de joventut de la diòcesi (DPJ Lleida), i del Secretariat Interdiocesà de les diòcesis de Catalunya i les illes Balears. Els joves de Lleida interessats en assistir a la jornada i que necessiteu transport podeu fer un senyal al mòbil 600 770 456 per tal d’organitzar la logística.