Foto Rectangle:

El diumenge 16 de Novembre, l’Església de Lleida celebrarà la Diada de Germanor 2014 amb el lema ‘Participar en la vida de la teva parròquia és fer una declaració de principis’.

Una jornada que té bàsicament tres finalitats:

Primer, informar sobre l’economia de l’Església diocesana, perquè els seus membres prenguin consciència,

cada vegada més, de la seva responsabilitat i compromís en relació al finançament de la mateixa.

Segon, aconseguir nous recursos econòmics per al Fons Comú de la Diòcesi, per això es farà una col·lecta extraordinària i es convida a fer unes subscripcions.

I tercer, fer realitat la comunicació cristiana de béns entre les parròquies del nostre bisbat i les diverses Institucions Diocesanes.

Amb aquest motiu, s’ha editat un fulletó (que adjuntem), amb una carta del bisbe de Lleida, Mons. Joan Piris, l’organigrama del Bisbat i els comptes consolidats de la Diòcesi i de les parròquies, corresponents a l’any 2013.

Al darrere del fulletó hi ha una butlleta, perquè hom pugui fer una subscripció a favor de l’Església Diocesana, si ho desitja.

AdjuntMida
Image icon Ingressos.jpg324.47 KB