Els col•laboradors de la Delegació de MCS del Bisbat de Lleida, Rafa Allepuz i Maria José Rosell, coordinador de Justícia i Pau i cap de l’àrea social de Càritas diocesana, respectivament, són els autors del llibre ‘Anatomia de la pobresa a Catalunya’ (Pagès Editors), un treball que es presentarà el dimarts 11 de novembre, a dos quarts de vuit del vespre, al saló d’actes de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social, a l’Avinguda Estudi General, 4, de Lleida.

L’acte estarà moderat per Carles Alsinet, professor del Departament de Pedagogia i Psicologia de la Universitat de Lleida, i, a més a més dels autors, també intervindran Montse Gil de Bernabé, directora dels Serveis a les Persones, Ocupació , Cultura, Educació i Esports de l’Ajuntament de Lleida; Ramon Baró, director de Càritas diocesana de Lleida, i Josep Maria Forné, director territorial de Benestar Social i Família.

Rafa Allepuz i Maria José Rosell participen en la tertúlia del programa de ràdio De Bat a Bat, que es produeix als estudis de la Delegació de Mitjans de Comunicació del Bisbat de Lleida i s’emet setmanalment per la Cadena Cope, Ràdio Estel-Ràdio Principat i diferents emissores municipals de la nostra diòcesi. La mateixa tertúlia s’enregistra en vídeo i pot visionar-se a través del web del Bisbat.