El bisbe de Lleida, Mons. Joan Piris, ha signat aquest 30 d’octubre dos decrets, nomenant quatre nous animadors de comunitat parroquial per atendre diverses unitats pastorals de la diòcesi. Aquests quatre animadors s’afegeixen els altres cinc que el nostre pastor va nomenar el passat mes de juliol per ajudar els rectors en diferents serveis parroquials, pels quals han estat formats els darrers anys a l’Institut Superior de Ciències Religioses-IREL.

El bisbe Joan ha decidit enviar Dolors Esteve Gomes per formar equip amb Mn. Jaume Melcior Servat, a la unitat pastoral que integren les parròquies de la Granadella, Bellaguarda i Bovera.

Maria Teresa Salla Arqués, Dolors Queralt Mateu i Josep Solé Sans són els altres tres nous animadors de comunitat nomenats per Mons. Piris. Ells formaran equip amb Mn. Daniel Gómez Fernández i Mn. José V. Forner Calpe, a la unitat pastoral de Juneda, Puiggrós, les Borges Blanques, Torregrossa i la Floresta.

Aquests quatre nous animadors s’uneixen a l’Assumpció Solé, Juan de Ávila Busquets, Francesc X. Domènech, César Minguella i Josep Maria Escorihuela, que ja estan servint a la Parròquia de Sant Pau Apòstol de Lleida, la primera; a la unitat pastoral formada per Aitona, Soses, Seròs, Massalcoreig i la Granja d’Escarp, els dos següents, i a Torrefarrera, Alpicat i Rosselló, els dos darrers.