Classes de llengua  per a persones immigrades

Saber coordinar-se i treballar en xarxa no és una moda ni tampoc no és facil, però és una necessitat si es vol fer bé el Bé. Així ho entenen la Fundació Jaume Rubió, la parròquia de Sant Ignasi i la de sant Andreu que han decidit unir esforços i coordinar les classes de català i castellà que faran aquest curs adreçades a immigrants residents a Lleida.

En aquest sentit dimecres dia 8 es va dur a terme una reunió entre Manolo Díaz treballador social de Càritas Diocesana, Pep Sàbat, mestre jubilat, coordinadors de les classes, i les voluntàries que impartiran els cursets a la parròquia de Sant Andreu.

Val a dir que el nombre de persones immigrades inscrites per les classes han augmentat molt respecte al curs passat. De tal manera que a hores d’ara fan falta alguns voluntaris més per les classes de català i castellà que es duran a terme els dissabtes de les 16'30 h a les 18'30 h.

Si alguna persona pot oferir-se voluntària, cal trucar al telèfon de Càritas Diocesana 973283081 i preguntar per Manolo Díaz.