Dissabte , dia 12 de febrer, a les 10:00 hores va tenir lloc a la sala Andrea de la parròquia de Sta, Mª Magdalena la presentació del Projecte de Renovació Pastoral de la UPA Pilar-Magdalena, als membres dels diferents grups parroquials (Vida Creixent, Càritas Parroquial, Pastoral de la Salut, Apostolat de la Divina Misericòrdia, Catequesi, Grup de Joves, Grup de Jesús, Cor de joves, Litúrgia …).

Després de la benvinguda per part del rector de la UPA, Mn. Carles Sanmartín, a tots els presents i als qui estaven connectats virtualment, Jacint Cabau va ser l’encarregat de la pregària inicial. Seguidament, Mn. Carles va fer una acurada presentació del perquè de la necessitat de la renovació i quina és la nostra Missió com a cristians. Va donar pas, a continuació, a la resta dels membres de l’Equip de Renovació que havien col·laborat en la preparació de l’esmentat Projecte de Renovació.

Gemma Naranjo i Montserrat Canals van fer una detallada exposició del procés des del seu començament a l’any 2017 fins ara. Van fer referència als diferents cursos i reunions que com a Equip de Renovació s’havien realitzat. Conxita Llonc va ser l’encarregada d’explicar què s’entén per visió i de presentar la definició de la Visió a la que s’havia arribat. La nostra UPA ha de “Ser una comunitat de deixebles de Jesús que, renovada per l’Esperit Sant i inspirada en l’Evangeli, és orant, oberta, acollidora, fraterna, caritativa i evangelitzadora; testimoni, en el barri, de fe viva en Déu”.

Miguel Àngel Clavería va comentar que ens trobem en la fase de la comunicació (en el seu moment se li va presentar al Sr. Bisbe i també al Consell Pastoral). Aquesta és la raó de la trobada, presentar el projecte al grups parroquials, i que més endavant es presentarà a tota la comunitat. Acabada la presentació, els assistents es van repartir pels diferents espais per tal de poder expressar en petit grup les seves impressions i compartir les seves reflexions. Posteriorment, una altra vegada en
gran grup, es van posar en comú els punts més rellevants. Una pregària final va cloure la trobada que es va desenvolupar en un ambient ple d’espiritualitat i de germanor.

Al final de la trobada es va repartir un tríptic que resumeix aquest projecte de renovació que estem implementant en la nostra Unitat Pastoral.

El podeu descarregar en el document adjunt.