Càritas Diocesana de Lleida va fer efectiva el passat dilluns 6 d'octubre la renovació de la seva Comissió Permanent de Càritas Diocesana de Lleida. Carmen Cancho i Simón Rivas han deixat la seva tasca i han estat rellevats per Xavier Pelegrí i Astrid Ballesta, respectivament.

Des de Càritas Diocesana de Lleida volem agrair la tasca de la Carmen i d'en Simón per la seva implicació i disponibilitat en dur una tasca de responsabilitat en la direcció de l'entitat. Carmen Cancho continuarà vinculada a Càritas en la Comissió de Formació i en Simón Rivas prosseguirà com a representant de Càritas a la Fundació Entre Tots i per al Bé de Tothom.

A la nova Comissió Permanent s'incorporen Xavier Pelegrí, responsable del programa d'Acollida i Astrid Ballesta, professora de la UdL. Aquest relleu es produeix dintre del funcionament normal de Càritas Diocesana de Lleida.

Cal recordar que la Comissió Permanent es reuneix mensualment i és un òrgan que acompanya a la secretaria col·legiada. Està formada pel Delegat episcopal, el Director, la Secretaria col·legiada, l'Administrador i dos membres externs.