Malgrat el confinament les propostes formatives i de pregària no s'aturen.

Per als més petits de la casa, el Secretariat Interdiocesà de Catequesi de Catalunya ha creat materials perquè les famílies treballin a casa la Quaresma i la Setmana Santa. Aquests materials es pengen cada setmana a la web del Bisbat de Lleida l'apartat recursos catequètic.

També pels infants s'hi ha engegat la iniciativa 'Catequizis'. Es tracta de vídeos on Juan Manuel Cotelo, cineasta i catequista, ens explica diferents aspectes de la Paraula de Dèu amb un to alegre. Tots els vídeos estan penjant al You Tube i a la pàgina del Bisbat de Lleida.

I per joves, el Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i Balears ha creat les fitxes de pregària 'Fent Camí' cada dia es penja una a la web del SIJ i del Bisbat de Lleida.

Pels adults, el Bisbat de Lleida penja a la seva web i difon per les xarxes socials, un comentari de l'Evangeli de cada dia.