Ja fa uns dies que la parròquia Mare de Déu de la Mercè d’Almacelles ha estrenat una nova web, www.parroquialmacelles.org, per facilitar la informació a nivell on-line.

Dissenyada amb la plataforma wix.com dóna dades sobre la història i els temples (casa parroquial, parròquia, ermita de la verge de l’Olivar i església de Sant Jaume a la Saira), l’agenda, el contacte i els horaris així com l’atenció personal, la sol·licitud de documentació o informació sobre la catequesi. Ja havien tingut web però ara l'han adaptat als nous temps. Té un disseny molt net, auster i elegant a la vegada. Us recordem també que aquesta parròquia té perfil de Facebook on entre d'altres coses s'hi publiquen el nom de les persones que s'han mort així com el dia del funeral.

Us animem a consultar-la.