Monsenyor Salvador Giménez Valls, Bisbe de Lleida, ha signat els següents nomenaments:

• Mn. Joaquim Vicent Blas Pastor, nomenat adscrit de les parròquies de Sant Bartomeu, apòstol, d’Alpicat i Mare de Déu de Montserrat de Lleida, amb data 13.07.21.

• Mn. Manel Mercadé Melé, nomenat rector de la parròquia de Sant Bartomeu, apòstol, d’Alpicat, continuant com a rector de la Mare de Déu de Montserrat de Lleida, amb data 13.07.21.

• Mn. Mn. Alexandru Balatchi, nomenat rector de la parròquia la Mare de Déu de la Mercè d’Almacelles, amb data 13.07.21.

• Mn. José Wilson Marín Castaño, nomenat rector de les parròquies de Sant Josep Obrer del Pla de la Font, Mare de Déu del Roser de Gimenells, i l’Assumpció de la Mare de Déu de Sucs, amb data 13.07.21.

• Mn. Víctor Martínez Mateu, nomenat Responsable de l’Àrea de Cooperació Pastoral de Formació, amb data 13.07.21.

• Mn. Casildo Rodríguez Bravo, nomenat Membre de l’Equip de Pastoral del Col·legi Episcopal Mare de Déu de l’Acadèmia, amb data 13.07.21.

• Joan Carles Nicuesa Vilardell, nomenat Delegat Episcopal de Càritas Diocesana de Lleida, amb data 14.07.21.

• Joan Carles Nicuesa Vilardell, nomenat Delegat Diocesà de Pastoral Caritativa i Social, amb data 14.07.21.

Per tal que hi hagi constància de que així és i donant fe de la seva autenticitat, signa la present notificació el Secretari General-Canceller, a Lleida, el 13 de juliol de 2021.