A continuació podeu llegir la carta que la Xarxa d'Entitats Cristianes d'Acció Social i Caritativa del Bisbat de Lleida vol fer arribar a tota la comunitat cristiana de la diòcesi per agrair la quantiat recaptada al fons diocesà per lluitar contra els efectes de la Covid-19.

En la darrera vídeotrobada d’aquest curs que vam tenir la nostra Xarxa Sociocaritativa el proppassat divendres 26 de juny, entre altres coses vam fer una valoració molt positiva del lliurament fet per Bisbat de Lleida, dels 82.000 € recollits fins aquell moment en el Fons Diocesà Solidari Covid 19.

Aquest fons distribuït entre 9 de les entitats que formen la nostra Xarxa que havien presentat una sol·licitud d’ajut, possibilitarà dur a terme accions en benefici d’infants, joves, persones temporeres i famílies en situació de vulnerabilitat, i que ara pateixen de manera aguda les conseqüències d’aquesta pandèmia.

També vam manifestar que volíem agrair al Bisbe Salvador, que va tenir la iniciativa de crear aquest Fons Diocesà Solidari al qual la nostra Diòcesi de Lleida va fer una aportació inicial de 20.000 euros, com també als mossens i altres persones, que hi han contribuït amb els seus donatius. Gràcies a tots i totes, moltes persones en seran beneficiades.

Volem donar gràcies a Déu, per aquesta experiència de comunicació cristiana de bens, que enforteix i encoratja la nostra comunió eclesial entre les entitats que treballem en xarxa al costat de les persones més vulnerables i empobrides.

També voldríem recordar, que tal com va dir el nostre bisbe Salvador, els dos comptes romanen oberts per poder continuar recollint més aportacions per altres actuacions solidàries en els propers mesos.

Sabadell       ES49 0081 0455 990001855994

Caixabank    ES51 2100 0203 790104063631